piątek, 13 maja 2016

Eurowizja !

Wielu z was za pewne zauważyło, że na Momio kibicujemy eurowizji!
 Lucas ogłosił konkurs na look kibicujący Michałowi Szpakowi.
 Kto z was oglądał półfinał eurowizji? ;) Bo ja tak! Zakochałam się w piosence ,,Color Of Your Life" ! <33 .
W tym poście pokaże wam mój look eurowizyjny, oraz parę postów naszych kochanych momiowiczów.

środa, 11 maja 2016

Rodzinka.pl i jestem dziadkiem! :')

Hejka! Dawno nie wstawiałam postu... bo po prostu nie miałam o czym!
Ale teraz, jakoś dzisiaj zostałam dziadkiem na momio.. tak...
Jedna dziewczyna zakładała rodzinkę, i zostałam dziadkiem :') .
Gdyby ktoś nie wiedział, Majomi to moja żona (babcia) Netia to moja córka, i są nasze wnuczki. Oto screeny z naszych rozmów :D.

środa, 4 maja 2016

| Momiowe tła | 4



Kolejne tło z wami! Można je nazwać ,,złudzenie optyczne" heh...

Jak wam się podoba? ^^

| Wywiad z Oktawia200. |

 Postanowiłam zrobić wywiad! Oto co z tego wyszło :D :
 R. - To ja czyli Roksana997
 O. - To Oktawia200.
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
  R.  -Hej! Skąd wiesz, dowiedziałaś się o tej grze?
  O. -Z telewizyjnej reklamy.
  R. -Ok. Co najbardziej lubisz w momio?
  O. -Birmo :D
  R. -Co sądzisz o 15 smakołykach dziennie dla animo?
  O. -Żena moje animo są głodne ;(
  R. -Co najbardziej Cię denerwuje w ludziach na momio?
  O. -Np. słowa net, daj momo itd. I szukam dziewczyny/chłopaka xD
  R. -Okk. Lubisz robić looki?
  O. -Tak, ale dodatkowa strona za 300 diax to przesada xD
  R. -Okey, dziękuje za wywiad.

wtorek, 3 maja 2016

Nie mogę wyjść z szoku... 5 || Beka z rozmów na momio ||

Aż się dziwię że dodałam to do ,,Beki z rozmów na Momio".
Tego chłopaka chyba porąbało. Jakby co nie pisał tego do mnie, tylko mojej 
przyjaciółki. Nie komentuję tego...

Całkowita żenada... ;-.

Nie pierwszy raz widzę taki post. Czy to nie jest żałosne?
Czy Ci co piszą takie durne posty, naprawdę myślą że ktoś przyjmie to na poważnie?

Jestem ciekawa komentarzy pod tym...

4 || Beka z rozmów na Momio ||

Tak długo szukałam czegoś na bekę z rozmów i w końcu mam!
Jeśli by ktoś nie rozumiał o co chodzi, jedna dziewczyna pytała się mnie o wiek.
Gdy jej napisałam, napisała że nie może bo jej nie uwierzę. Gdy napisałam tylko ,,ok"
męczyła mnie przez godzinę czy na pewno nie powiedzieć no to w końcu się zgodziłam.
I się dowiedziałam że...
PS: Jestem taka miła, bo Jack dał mi ostrzeżenie ale to jeszcze tylko przez chwilę heh...