piątek, 13 maja 2016

Eurowizja !

Wielu z was za pewne zauważyło, że na Momio kibicujemy eurowizji!
 Lucas ogłosił konkurs na look kibicujący Michałowi Szpakowi.
 Kto z was oglądał półfinał eurowizji? ;) Bo ja tak! Zakochałam się w piosence ,,Color Of Your Life" ! <33 .
W tym poście pokaże wam mój look eurowizyjny, oraz parę postów naszych kochanych momiowiczów.

środa, 11 maja 2016

Rodzinka.pl i jestem dziadkiem! :')

Hejka! Dawno nie wstawiałam postu... bo po prostu nie miałam o czym!
Ale teraz, jakoś dzisiaj zostałam dziadkiem na momio.. tak...
Jedna dziewczyna zakładała rodzinkę, i zostałam dziadkiem :') .
Gdyby ktoś nie wiedział, Majomi to moja żona (babcia) Netia to moja córka, i są nasze wnuczki. Oto screeny z naszych rozmów :D.

środa, 4 maja 2016

| Momiowe tła | 4



Kolejne tło z wami! Można je nazwać ,,złudzenie optyczne" heh...

Jak wam się podoba? ^^

| Wywiad z Oktawia200. |

 Postanowiłam zrobić wywiad! Oto co z tego wyszło :D :
 R. - To ja czyli Roksana997
 O. - To Oktawia200.
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
  R.  -Hej! Skąd wiesz, dowiedziałaś się o tej grze?
  O. -Z telewizyjnej reklamy.
  R. -Ok. Co najbardziej lubisz w momio?
  O. -Birmo :D
  R. -Co sądzisz o 15 smakołykach dziennie dla animo?
  O. -Żena moje animo są głodne ;(
  R. -Co najbardziej Cię denerwuje w ludziach na momio?
  O. -Np. słowa net, daj momo itd. I szukam dziewczyny/chłopaka xD
  R. -Okk. Lubisz robić looki?
  O. -Tak, ale dodatkowa strona za 300 diax to przesada xD
  R. -Okey, dziękuje za wywiad.

wtorek, 3 maja 2016

Nie mogę wyjść z szoku... 5 || Beka z rozmów na momio ||

Aż się dziwię że dodałam to do ,,Beki z rozmów na Momio".
Tego chłopaka chyba porąbało. Jakby co nie pisał tego do mnie, tylko mojej 
przyjaciółki. Nie komentuję tego...

Całkowita żenada... ;-.

Nie pierwszy raz widzę taki post. Czy to nie jest żałosne?
Czy Ci co piszą takie durne posty, naprawdę myślą że ktoś przyjmie to na poważnie?

Jestem ciekawa komentarzy pod tym...

4 || Beka z rozmów na Momio ||

Tak długo szukałam czegoś na bekę z rozmów i w końcu mam!
Jeśli by ktoś nie rozumiał o co chodzi, jedna dziewczyna pytała się mnie o wiek.
Gdy jej napisałam, napisała że nie może bo jej nie uwierzę. Gdy napisałam tylko ,,ok"
męczyła mnie przez godzinę czy na pewno nie powiedzieć no to w końcu się zgodziłam.
I się dowiedziałam że...
PS: Jestem taka miła, bo Jack dał mi ostrzeżenie ale to jeszcze tylko przez chwilę heh...

| Momiowe tła | #3

I kolejne! Tym razem takie wiosenne, chodź u mnie tej wiosny jeszcze nie zbyt widać.
Jak wam się podoba? Pamiętajcie, że na momio możecie zgłaszać że chcecie być na takim
tle! Ja przyjmuję wszystkich.

| Momiowe tła | #2

No to kolejne tło! Tym razem więcej osób :D. Te mi się tak spodobało,
że ustawiłam je jako tło bloga. A wy, jak je oceniacie?

| Momiowe tła | #1

Kolejna seria :D Na momio już dawno ją zrobiłam, ale tu jakoś zapomniałam.
Robię tła z różnymi osobami z Momio! To będzie moje pierwsze tło, które zrobiłam
parę dni temu. Jak się podoba? :)

poniedziałek, 2 maja 2016

Kanał na YT? Filmiki o Momio!

Stało się. Nagrywam na youtube o Momio. Zapraszam do mojego kanału, a filmy będą na yt, oraz tutaj i na momio. Więc jeśli chcecie oglądać na bieżąco filmy, wystarczy SUBOWAĆ kanał oraz obserwować bloga. Zapraaaszam! https://www.youtube.com/channel/UC_sAXtwWMI7xDggK0bU29rw

niedziela, 1 maja 2016

Nowa aktualizacja? Tylko 15 diamentów dziennie?!

Ten post powinien być wcześniej, bo aktualizacja już trochę trwa, ale chociaż jest. :).
Chodzi mi o nową aktualizację na momio. Wielu momiowiczom, nie przypadła do gustu.
Moderatorzy m.i.n zmienili ilość cukierków dla animo, a mianowicie na 15 razy dziennie! To jest chyba najgorsze.
Ok. Na początku gra się bardzo zacinała
ale moderatorzy powoli to naprawiają.

Doszły też szafiry, które moim zdaniem nie wiem co dały. Jest ich mniej od diamentów, ja od początku dostałam 11, teraz mam 0 :D. Szafiry to drugie diamenty.

Chyba najbardziej momiowiczom spodobało się tak zwane ,,tagowanie". Jest to coś fajnego
bo można zaznaczać znajomych w postach podobnie jak na facebooku. Ale mi to akurat nie przypadło do gustu ponieważ ostatnio miałam 100  powiadomień że ktoś mnie otagował. Zobaczcie jak to wygląda!

I ostatnie, chyba najbardziej was zainteresuje. Pisałam e-mail do moderatorów o tej aktualizacji. To ich odpowiedź. 



2 |-Look na dzisiaj-|

Kolejny look ^^. Jak tam niedziela kochani? <3 
PS: Zmieniłam nazwę główną bloga bo Truskawki z Momio mi nie pasowało...